Tuuletus / Airing

By: Liisa

Elo 29 2008

Kategoria: urban area, windows

8 kommenttia

Aperture:f/8
Focal Length:5.8mm
ISO:80
Shutter:1/250 sec
Camera:Canon DIGITAL IXUS 75

8 comments on “Tuuletus / Airing”

  1. Kyllä Suomi on kaunis maa – nämä järvimaisemat etenkin!
    Taitaa olla 25 vuotta, kun tornissa viimeksi kävin, olisikohan aika uusia käynti 🙂

  2. Ma oksalla ylimmällä….

  3. No joo, taitaa mennä roskiin suoraan täälläkin. Minut on laitettu vissiin pannaa Word Pressiä =D

  4. KooTee, On minun taitamattomuuttani tämä homma vielä. Laita vain kommentteja. Jokin Akismet-suodatin nappaa ne roskaposteiksi, jotka (äsken löysin) voin käydä lukemassa ja sitä kautta hyväksymässä. Sinäkö ilkeä? Et koskaan. Avulias, rohkeiseva, kannustava jne.

  5. Niin, Liisa minähän olen kiltti vanha mies. Vanhat miehet vain joskus ärhentelee=)

    Juu Mari minulle selitti tuon suodatin jutun, mutta en minä siitä mitää ymmärtänyt.

  6. Leena, Harvoin tulee käydyksi. Nyt kuvien vuoksi. 🙂

  7. KooTee, En minäkään ymmärrä.

  8. Minun bloginikin oli tuhma ihanalle Kooteelle! Suodin kampesi viestit roskiin, mutta onneksi ne sai sieltä palautettua.


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

